BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 6, 2010

Eya- Aku Hanya Kireya

Aku manusia kerdil,
yang tidak sempurna,
yang hanya diberi nama
kireya.... oleh seseorang....

Hidupku hanya ada ibu,
hidupku hanya penderitaan
hidupku hanya penyiksaan
ditinggalkan orang yang di sayangai............

kini muncul persahabatan
yang membimbingku ke jalan yang benar
dalam persahabatan itu muncul cinta
satu anugerah..................

sayang.. ia tak kekal lama
dia pergi meninggalkan diri ku
dalam aku sedang meniti hidup
Ya Allah beratnya dugaanmu.............

Ya Allah beri aku ketabahan
Ya Allah beri aku kekuatan
dalam meneruskan hidupku
Ya Allah aku bergantung padamu...........................

Aku hanya insan bernama kireya..
hanya kireya............
hanya kireya.............

4 comments:

kk said...

sedehnyer lagu
but memang kena lah dengan cerita nie
syabas eya
buat lebih baik k

kireya@aleya said...

hahaaa
thanz kk... lagu nie eya wat spontan jer...
bile dengar kk cakap macam tu lega rase hati....

erik said...

alah dah sore eya mang sedap pn
xpayah lah nak rendah2kan diri yang dah rendah tu
hahaaa
;)

kireya@aleya said...

mengada lah abg erik nie
mara jer aw
huahua3